Romantyczny ślub w Dworku

Tym razem pokażę Wam ślubną sesję stylizowaną, której organizacją zajęła się wedding plenner – Gabrysia z “be my wife”. Przyznam, ze byłam bardzo podekscytowana tą współpracą. Świetnie się bawiliśmy, tworząc tą ​​piękną sesję zdjęciową w Dworku New Restaurant. Muszę powiedzieć, że nasze style i gusta dobrze się równoważą, a to podstawa dobrej kooperacji. Dlatego też, poprosiłam Gabrysię by przedstawiła Wam jak może wyglądać z nią współpraca i co na tym zyskacie. 
Zanim jednak przejdziecie do lektury to nie mogłabym pominąć, że nasz zespół tworzyły wspaniałe osoby. Pełne pasji i kreatywności. To dzięki naszej wspólnej pracy powstała ta cudowna sceneria w kolorze dusty blue, różnorodnej zieleni i starego złota, która jest doskonałym przykładem, jak można zaaranżować i wystylizować ślub w stylu fine art. Zatem łapcie inspirację ślubną, bo tak też może wyglądać Wasze wesele.

Konsultant ślubny – współpraca

Korzyści wynikających ze współpracy z konsultantem ślubnym jest wiele. Zaczynając od perfekcyjnie dopracowanego ślubu po ogromne odciążenie pary oraz rodziny. Wszystkie czynności bądź zadania, które zostałby powierzone świadkom, rodzicom czy rodzeństwu spadają właśnie na taką osobę jak wedding planner czyli polski konsultant ślubny.Konsultant ślubny to niezależny, profesjonalny doradca, który ma za zadanie pomóc Młodej Parze w organizacji wesela oraz ceremonii zaślubin, a zwłaszcza przy wyborze firm z branży ślubnej, taka by cała uroczystość przebiegała zgodnie z oczekiwaniami Pary Młodej i bez zakłóceń.
1. ODCIĄŻENIE – to jeden z głównych powodów, dla których Pary Młode decydują się na współpracę z wedding plannerem. To w imieniu Pary Młodej konsultant będzie kontaktował się ze wszystkimi podwykonawcami, od rana na sali będzie koordynował prace podwykonawców,rozliczy się w dniu wesela z podwykonawcami, rozłoży papeterię, upominki, poda talerze,serwety, zaaranżuje kąciki tematyczne, wyłoży słodkości na słodkim stole, udekoruje tort kwiatami, wskaże miejsce montażu DJ-owi, foto budce czy firmie od oświetlenia.
2. WIEDZA – aby nie przeglądać ślubnych portali, w celu znalezienia odpowiedzi na nurtujące nas pytania m.in. jak powinna być skonstruowana umowa z salą weselną, na ile godzin pracy powinniśmy mieć podpisana umowę z fotografem, czym jest opłata korkowa bądź ZAIKS, o której najlepiej podać tort weselny, jakie dokumenty powinniśmy złożyć w USC, na czym uda nam się zaoszczędzić podczas organizacji wesela i czy wynagrodzenie 5000 zł za DJ-a to dużo czy mało – zdecydujmy się na pomoc konsultanta ślubnego, który wie dokładnie na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów i negocjacji cen.
3. DOŚWIADCZENIE – biorąc pod uwagę, że nie na wszystko mamy wpływ, konsultant uczula Pary Młode na rzeczy, które mogą się wydarzyć. Tworzę plan awaryjny, aby na weselu móc szybko zapobiec np. awaria prądu na sali z powodu burzy, pobrudzony obrus Pary Młodej jeszcze przed przyjazdem Gości na salę czy za mała ilość whisky na barze.
4. CZAS – zamiast przeglądać tysiące stron i ofert podwykonawców ślubnych, umawiać się na spotkania, analizować umowy, tworzyć harmonogram organizacji i wpłat, pisząc na kilka tygodni przed weselem gdzie i o której godzinie każdy z podwykonawców ma być, możesz bezstresowo zostawić to właśnie konsultantowi ślubnemu. Całą istotną papierologię zrzucasz na jego barki, aby móc spokojnie cieszyć się przygotowaniami.
5. BEZSTRONNOŚĆ – każda mama dobrze wie, w czym córce najlepiej i co do niej najbardziej pasuje, ale może tym razem zdasz się na opinię kogoś z zewnątrz? Osobie, która zna się narzeczy i wie jakie aktualnie panują trendy ślubne, która projektantka ma najpiękniejszą kolekcję sukien ślubnych, bądź które buty będą idealnie pasować do danego fasonu.
6. KREATYWNOŚĆ – w dobie internetu i pinterestowych inspiracji można samemu stworzyć ciekawe kąciki tematyczne, czy kreatywne upominki dla Gości weselnych. Jednak czasami ilość zachowanych inspiracji w telefonie ginie podczas końcowych przygotowań. Pary Młode nie do końca są przekonane czy dany element będzie pasować do końcowej koncepcji bądź nie wiedzą gdzie mogą kupić/wypożyczyć niezbędne dodatki takie jak stare meble, girlandy świetlne, koce, koszyki, skrzynki drewniane, karafki na nalewki, serwety, obrusy, miedziane świeczniki, podtalerze itd. To również możecie pozostawić konsultantowi ślubnemu.
7. ZNAJOMOŚĆ TRENDÓW – wedding planner wie co aktualnie jest modne, jakie elementy będą bardziej pasować do danej sali, a z których musimy koniecznie zrezygnować. Odejdźmy od paczek z ciastami, tiulowych bieżników i kokard na krzesłach, błyszczących skirtingów,zimnej płyty i plastikowych butelek z napojami gazowanymi na stołach Gości czy sztucznych kwiatów w martinówkach. Jest tyle możliwości i rozwiązań, na każdą kieszeń!
8. WSPÓŁPRACA Z NAJLEPSZYMI – sprawdzeni podwykonawcy to podstawa idealnego wesela. Profesjonalna obsługa każdej imprezy nie tylko weselnej to klucz do sukcesu. Para Młoda nie musi wtedy o nic się przejmować bo zostaje kompleksowo obsłużona, na tym najbardziej zależy wedding plannerowi, dlatego najczęściej podsyła swoim klientom sprawdzone, doświadczone i najbardziej polecane firmy z branży ślubnej.
9. RABATY – konsultant ślubny polecając swój sprawdzony team jest w stanie wynegocjować dla swojej Pary Młodej najkorzystniejsze warunki. Rabaty czy prezenty dla Pary od podwykonawców to jedna z największych korzyści wynikających ze współpracy z wedding plannerem. Często Pary Młode otrzymują dzięki konsultantowi ślubnemu sesję narzeczeńską w cenie od fotografa, darmowy bukiet ślubny od florystki, słodkie upominki dla Gości weselnych za połowę ceny czy rabat na papeterię.
Polecam się na idealne wesela!    Gabriela Stolorz  |  wedding planner
Ta strona używa plików cookies.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM